Dagens

Dagens musik: Idag vill jag bara höra lugn och soft musik
Dagens dusch: Som vanligt stressig
Dagens smink: Foundation,mascara,rouge...måste ju se ut som man lever då man sitter i reception
Dagens klädsel: Jobb kläder...bestående av receptionist utstyrsel gråa långbyxor,vit skjorta scarf samt grå väst.Skorna är givetvis högklackade
Dagens händelse: Ja här händer inte mycket....
Dagens planer: Fixa trista ärenden på stan igen....och storhandla då somliga inte kan få tummen ur.
Dagens vill ha: Väskan som jag bloggat om!
Dagens saknad: Socialt umgänge...lite ensamt här på jobbet.
Dagens drog: Kanske en glass från Bosse´s när man går förbi sen
Dagens tråkigaste: Samma som dagens planer
Dagens finaste: Väskan som jag bloggat om och allt annat fint jag hittat på nätet
Dagens humör: Går lite upp och ner men mest upp!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej! Ska du på stan idag?? När slutar du? Jag ska till banken 13.30 och sedan tänte jag leta solglasögon och kanske en bosseglass! Är nämligen ledig idag. Ring eller sms:a

2007-04-12 @ 09:30:31
URL: http://ladyinblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0