Skräck upplevelse....

Morgonen började med en trög start ur sängen, klockan ringde och ringde...men upp gick jag inte förs i sista stund. Blir så när man sover dåligt, ingen ro i kroppen.
Så iväg till jobbet, väl framme och ska precis till och börja parkera....vad händer då? Jo ratten går inte att styra alls...den har låst sig så bilen fortsätter bara raktfram...tur man reagerar snabbt och får stopp på bilen. Hur jag än försökte så gick den inte ur lås, fick stänga av och starta om bilen då först släppte det och det gick och styra som vanligt.
In och ringa till Saab assistans, slutade med att bärgarn kom och hämtade bilen...vad gjorde bärgarn då? Jo körde in bilen rätt in i väggen............*SUCK*.

Efter jobbet var det bara att åka till BIVA och lyssna på vad dom sa, och hämta hyrbilen som vi måste ha när vi ska åka iväg imorgon. Det lätt mycket illa....tydligen så har bilen tappat kontakt på något sätt vilket gjort att detta inträffat. Dom var alldeles förbrylade och var tvungna att ringa till experterna i Trollhättan....det kunde ha gått riktigt illa med andra ord, tänk och ligga på en 110 väg och inte kan svänga...vad gör man? Vill inte ens tänka om, utan tackar bara min skyddsängel och är glad att det hände när det hände.

På jobbet så tycker dom att man får ju skylla sig själv när man kör saab........*megasuck*
Jag har börjat att undra om jag gör någonting rätt nu för tiden alls för det enda man får höra är bara bla bla bla....framförallt från somliga kollegor.

Nähä en arbetsdag kvar sen ska jag släppa allt ta nya tag och bara njuta av tiden ensam med sambon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0