Snart Påsk!

Och långledigheten hägrar! två arbetsdagar kvar, tjohhooooo!!

Fortfarande så går humöret upp och ner, mest är jag arg och besviken på somliga som jag trodde bättre om ...men ibaland har man tydligen dålig person känndeom... men men inget mer om det nu, nu är det nya tag och gå vidare från dom och det som bara tar negativ energi från mig och min familj.

Imorgon ska det bytas däck på bilen, sen ska det packas för på torsdag så åker vi uppåt i landet till Sandviken.
Ska bli så himla skönt, dottern ska till Falun så jag och Den Bäste får välbehövlig tid för oss själva.

Nu är det tjejkväll på TV.....Girlmore Girls och Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Javisst var gilmore girls bra!! JAg håller dock enormt mycket på att Lorelai ska bli tillsammans med Luke. Det skulle jag ha valt i alla fall...;0)

Desperate är ju också kanonbra. hoppas Gabrielle och Carlos hittar varandra igen!

Hade gott!!!

2007-04-04 @ 09:36:21
URL: http://ladyinblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0