Underbara Söndag

Då var det söndag igen, vad gör man idag tro? Gissa tre gånger...jobbar 12 timmars såklart!
Har haft en dag "ledigt" så nu kör jag på i rasande fart igen fram tills på torsdag, sen åker vi uppåt landet över påsk.

Fy f-n va jag längtar hem till Göteborg och alla gamla riktiga kompisar....man kan ju uppenbarligen inte lita på någon. Jag tänker inte gå in på detaljer men jag kan säga att jag är grymt besviken på folk i min omgivning eller ja jag kanske ska säga folk som jag egentligen inte känner men som uppenbarligen känner mig och tycker att dom kan gå omkring å säga både det ena och det andra.

Jag vill bara hem till mina gamla rötter igen........saknar er grymt mycket där nere!

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0