Äntligen tittar solen fram!

Det såg ju inte direkt lovande ut tidigare under dagen, fast nu är ju ändå försent att spendera hela dagen i trädgården. Eftersom det varken regan eller var sol, ja vilken hushålls uppgift passar det då bra att göra? Just det tvätta fönstrena...jaja rena är dom nu iaf! Roligare saker kan man ju göra när man är ledig en hel dag, fick ju sovmorgon...jag vakna innan dottern och det händer liksom bara inte så jag är nöjd!

Lagt ut lite barn kläder på auktion, alltid bra för handlar man på Polarn O Pyret så får man nästan tillbaka varenda krona på detta sätt. Och slänga grejerna göra man ju inte och inte sparar man dom i flera år så då Traderar jag istället!

Nähä nu ska vi strax rulla mot Linköping, ska fixa med kläderna på jobbet och så ska vi tydligen till flygklubben www.lfk.se . Måste även köpa nya sulor till mina kängor på jobbet, börjar känna att dom andra är helt slut nu.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0