Bor vi i Sverige?

Man kan ju börja undra med tanke på den här klibbiga luften, älskar värmen och skulle kunna ha såhär året om...men klibbet. Man kör långvecka på jobbet och lång helg, och med tanke på vädret så blir det inte mycket sömn. Vi har alltid fönstret öppet i sovrummet för att få friskluft och kyla el åtminstonde lite cirkulation. Men nu så vet jag inte vad man kan kalla det för. Jaja jag är iaf glad för att det inte är regn, för jag upptäckte häromdan på jobbet att våra kläder inte pallar så mycket vatten.
En arbetsdag kvar, sen är det två sköna dagar hemma och vädret ser lovande ut! Sen har man bara 5 arbtespass kvar innan det är utlandet som gäller!! Har jag sagt det, att jag ska åka till Egypten?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0