Hemma i kylan igen

Brr...snacka om kallt väder, inte vad man har levt med den senaste veckan precis. Ca 32 på kvällen och 38 på dan, helt ok faktiskt! Dottern sa när vi träffa henne, va jag har längtat efter er och va bruna ni är! *S* Hon är go den lille, jätteglad blev hon över den hemska spelande Nemo vi köpte som spelar arabisk musik...hon säger att han sjumger "delfiner delfiner"..ungefär same same *S*.
Det har iaf varit underbart att komma bort en vecka och bara få njuta av solen och värmen med en god bok (blev två och en halv) Läste ut Lisa Marklunds nya bok Livstid, samt en bok av en ny författare Leslie Lokko(tror stavningen är rätt, orkar inte kolla). Inne på hennes andra nu.

Idag blev det en sväng till IKEA, vi har ju skaffat ny dator så då tänkte jag passa på att shoppa grejer så det kan bli snyggt....men klart det jag ville ha inte fanns hemma. Så det blev en ny matta och ett par nya öl glas! *S*

Imorgon blir det back to work!

Kommentarer
Postat av: Envanliganna

Hej!
Jag hoppas att du hade det bra i utlandet dvs Egypten. Maten är fin där va? Har inte varit där.. Än kanske
kommer det. Var nya Marklund läsvärd?
Ha det bäst.
Anna

2007-09-02 @ 08:28:53
URL: http://envanliganna.blogg.se
Postat av: Jonna

Maten var väl sådär måste jag säga,inget att hurra för. Men det fanns ju alltid massor att välja på, var ju både buffé till lunch och till kvällen.
Markluns nya kan jag rekommendera,den börjar ju direkt där Nobels testamente tar slut och det händer mycket hela tiden!
Jonna

2007-09-02 @ 17:04:55
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0