Lite shopping fynd

Ja vad trodde ni, klart man har shoppat under ledigheten...men inte alls mycket.Faktiskt väldigt besviken på mig själv måste jag säga, inte riktigt på "humör". Desst mer shoppade familjen.

Lite fynd har jag gjort, bla två små väskor. Har ju letat ett tag. Hittade en klockren nere i Tyskland, men "plånboken" var på annat håll och när vi väl mötes upp igen så var man så trött och orka inte gå tillbaka. Tänkte att den fanns på Mango i Göteborg...men ICKE sa nicke, där fanns den bara i dom två fula färgerna.
Men skam den som ger sig, jag hitta en grå med guldlänk i GBG och den var nersatt i pris tillråga på allt. Ett riktigt fynd alltså!! Och så hitta jag en liten söt svart på www.asos.com ! Så nu har jag två att variera mellan dom dagarna man inte vill ha mycket grejer med sig...måste bara försöka hitta mindre plånbok....
Hittade äve två t-shirt klänningar på Zara i Tyskland, tog en av varje färg för dom var så sköna att ha på sig!

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0