Äntligen hemma

Då var man hemma igen,ska bli skönt att få sova i sin egna säng där man slipper wobbla hela natten för att sängen är för mjuk.

Tomten var snäll i år! Fick en ljuvlig vit påse från Jarl Sandin i Göteborg...det lovar gott när man får en sån påse!
I denna påse låg en liten ask och i asken fanns det en påse från Thomas Sabo...ett hänge i form av en handväska till mitt berlock armband!!!!
Lite mer guld och glitter kom tomten med. Fick det efterlängtade halsbandet i guld med mitt namn. Och inte nog med det, på den satt även en liten diamant. Denna hade sambon själv valt till och bakom den finns en fin story.
Sambon har alltid sagt att den dan du ser mig gråta så ska du få en diamant, och den dagen vi fick våran dotter så blev han ganska så tårögd. Och nu så kom den utlovade stenen!!Så fint så fint så jag blir sådär varm om hjärtat. 
*love you darling* 
Blev det smått och gott från svärpäronen.
Sambon fick sig ett underställ i merinoull samt en navigator till bilen,precis som han ville ha. (brukar klaga på att han aldrig kommer ihåg vad han fått i julklapp,men nu kan han inte klaga för nu fick han precis det han ville ha ;))

   

Kommentarer
Postat av: Satu

SÅ FINT!
:)
God foprtsättning och välkommen hem :)

2007-12-27 @ 12:40:50
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0