Full fart på veckan

Går fort nu när man har roligt! Har den senaste veckan haft med mig en person på lära,och nu är hon färdig lärd. Alltid skönt när man är två på jobbet för där kan bli ganska så ensamt. Inte är det fel heller att få jobba med denna underbart gulliga kvinnan, hon är så snäll och rar så man kan inget annat än tycka om henne!
Nu får jag önska henne lycka till!!

Jaha har alla handlat klart sina julklappar? Jag är klar,ja nästan jag har en lite grej kvar men eftersom jag vet vad det ska vara så räknas det inte.
Nu börjar julkorten trilla in och det slog mig att vi har inte skickat några i år....skandal.
Får se om man slänger iväg ett par iaf,dom måste ju inte komma innan jul . Miljömedveten som jag har blivit (kör miljöbil m.m) så är jag inte så ledsen över att missat detta.
Måste ju finnas andra alt än att skövla träd för att skicka ut ett x antal ton julkort som folk sen ändå slänger (förhoppningsvis) i pappersinsamlingen. I värsta fall i vanliga papperskorgen som går som brännbart...ja märks det att jag tänker att sortera?!?

Nähä imorgon är det en sån där dag på jobbet som kan bli underbart kul,eller en sån där "pain in the ass" dag. Jag pratar givetvis om kvarttals Lucky luke dagen!

Kommentarer
Postat av: satu

Märkte osckså det emd julkorten.. smått pinsamt haha.. men idag åker mormors julkapp med posten iaf :P om hon har tur kommer den fram innan nyår ;)

Ha en bra dag även o mdu blir ensam på jobbet :)
KRam

2007-12-19 @ 11:25:46
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Anonym

Lycka till på Lucky Luke dagen....frys inte av dig fingrarna bara...finns en tendens att det brukar hända så här års...

2007-12-19 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0