Fullt upp som vanligt

Jaha då var arbetsveckan i fullgång som ni kan märka,inte mycket nya inlägg.
Idag har vi varit på lucia firande och kollat när dom små liven lussade,ja man kan säga att 10 min var lagom längd på det hela...redan efter 2 min så börja dom skruva på sig och klia sig överallt *S* men fint var det och lyckat!

Efter detta så bar det av till affären för sambon skulle köpa en ny gps till bilen,men när vi kom till butiken så gick killen där och hämtade ett inslaget paket och gav det till mig och sambon sa God Jul!
Det var en laptop som jag tjatat om i hudra år (känns det som)!!!  Vilken man man har *love you darling*
Väska hade dom inte fixat en men det ska beställas en i rosa såklart,för såna färger har dom ju givetvis inte hemma men går att ordna *S*

Idag sitter jag bara och räknar ner arbetsdagarna till helgen, så mörkt och kallt ute så nu är man bara trött.
Nästan så man lägger sig samtidigt som dottern...men bara nästan.

Nähä nu tor jag allt att Heroes börjar vilken minut som helst.

Kommentarer
Postat av: satu

WE grattis!
Härligt.. välkommen till mobila gänget ;)

2007-12-13 @ 11:08:20
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0