Hemma igen

Då var man hemma igen efter en sväng till Göteborg, jösses lika trött som vanligt efter att ha varit nere.
Träffat familjen varit på Liseberg m.m blir långa dagar när man är där.
Åkte till Ullared i fredags, tänkte väl att där hittar man ingenting...och inte hitta jag så mycket till mig själv lite små ha bra grejer till hemmet...men vi kan säga som såhär julklapparna till dottern är fixade! Kolla in vagnen *S*

Däremot så ligger det en del butiker på utsidan som jag hitta lite i, bl a ett par nya stövlar från Vaganbond...och håll i er, outletpris låg på 799:- bara det är sjukt billigt för dessa men sen då...449.- köpte jag dom för,var liksom ingenting att stå och fundera över!!! Och inte nog med att dom är sjukt snygga, dom matcha min nya väska klockrent!!

Sen var det dags för en sväng till den underbara affären Terräng ,ja jag tycker den är underbar och man hittar så himla roliga grejer som man kan ha på jobbet m.m.
Jakten idag var på ett par vantar att ha på jobbet. Ska vara varma och det ska vara fingertoppskänsla i dom. Fanns inga i min storlek som skulle vara supervarma för tydligen så ska det in nytt lager med ny leverantör...typiskt, men sen börja jag glo på egen hand och hitta ett par skithäftiga och hade allt jag leta efter...inbilla jag mig iaf när jag inte kunde släppa dom *S*

   

Kommentarer
Postat av: satu

Sjukt snygga stövlar!!!!!!!!!!!!!
Grattis :P
Hoppas ni har haft det skönt :)

2007-12-09 @ 15:04:38
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0