Jösses vad stressad jag är idag...

Detta var sagt med en gnutta ironi. Slutar om 2 timmar,ska bli så skönt. Hem och handla mat för sen blir det middag hemma,god mat, vin och trevliga vänner! Blir Jonnas pasta idag, den ni! (Liten historia bakom om denna pasta rätten. När Jonna träffa Johan så skulle hon bjuda på middag. Då lagade Jonna denna rätten endast med "riktiga" dvs färska skalade räkor,inga burk räkor mao. Färsk lax m.m. Sen var han fast!Stackarn trodde verkligen jag kunde laga mat,snabbt blev han varse om att detta är den enda rätten jag gillar att laga till. Och än idag kan han ta upp detta ämne om hur lurad han blev när det är dags för matlagning hemma) Så idag mina kära vänner blir det mat från
V Ä S T K U S T E N

Kommentarer
Postat av: Satu

weeee vilken tid ;)

2007-12-28 @ 14:26:21
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Jonna

Vet inte kan ju dimpa in vid 19 kanske?

2007-12-28 @ 15:12:15
Postat av: Satu

sounds good :)

2007-12-28 @ 15:16:43
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0