Mina nya fina handskar.....

Ja dom där nya fina handskarna jag köpte på Terräng i GBG funka ju fin fint på banan igår...men det gick så vilt till så dom gick sönder,el ja sönder och sönder dom uppfyller ju sin funktion fortfarande. Men en av sömarna har släppt och det är ju inte kul när det är det första som sker (för dom var inte gratis som sagt).
Så det var bara att ringa tillbaka, men jösses vad trevliga dom är! Och den där underbara Göteborgs dialekten...man längtar hem när man hör den. Fast det mest tragiska är ju att man själv har tappat den och låter som en jävla östgöte..........*GRÅTER* Kille sa det i telefonen "du bor inte i GBG va..." Fatta att det hörs så tydligt.

Jag gör som jag brukar jag skyller helt och hållet på sambon,han som rövade bort mig till! *men jag älskar dig iaf*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du fått mina sms eller?? Inget svar?

2007-12-20 @ 10:54:10
Postat av: Jonna

Vem undrar?

2007-12-20 @ 11:08:35
URL: http://navygirl.blogg.se
Postat av: satu

hahahhahahahaa
underbart du..
SJälv skall man till götet och insupa lite atmosfär o dialekt.. *mums*
(en gång göteborgare, alltid göteborgare.. börjar det snart heta)

2007-12-20 @ 11:51:26
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Jonte

Så länge du inte blir lika tråkig som oss östgötar så kan du prata hur du vill. Tack för senast med Glögg o ost. Nästa gång blir det taxi o ja tack till alla godsaker.
Jonte

2007-12-20 @ 12:43:43
Postat av: Emil

Sån däringa tossig silstrypardialekt från baksidan av Sverige..... ;-)

2007-12-20 @ 16:15:12
URL: http://www.string-emil.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0