Phu vilken dag

Japp då var man hemma igen. Dagen börja segt med att jag snooza klockan i ca 45 min på morgonen så det blev minst sagt stressigt värre när man väl klivit upp ur sängen. Dottern var lika trött hon!
Men iväg kom vi men inte i tid, men men.(5min sena) Fick slänga i mig frukost på macken, för att komma till jobbet och ut på skjutbanan på tom mage är ingen hit.
Det var kallt och lite mer kallt idag. Men jag hade byltat på mig med kläder. Jag är mest imponerad av att jag fortfarande inte dragit på mig innerfodret i jackan(!)
Fick övat med dom nya handskarna, och säger då det att dom sitter som ett andra skin och jag är grymt nöjd med dom kronorna jag la på dom (inte billiga direkt).
Men hur gick det annars då? Nja sådär, mer sämre än bra. Kom ljusglimtar ibland men det var inte ofta, det var när det var fritt val det gick bra (Jonna har problem med att prestera då det ställs krav, el när hon får beröm).
Fick höra att det kommer att bli ännu mer avancerade övningar...hjälp! Men mysigt hade vi, själv hade jag bullar med mig och en av grabbarna hade glögg och pepparkakor med sig!

Svängde förbi på andra jobbet och snackade skit med en kollega där, man saknar dom när man inte träffar dom varje dag. Har ju inte jobbat tillsammans på ett tag.
Där fick jag även schemat i näven!! Inte en dag för tidigt, men jag vet inte om man tackade rätt person. Jo klart han skulle ha tack för leverans men ni fattar som begriper vad jag skriver om.

Måste iväg till Ordning&Reda och köpa en ny kalender imorgon, har ingen för nästa år...skandal! Och Daniela jag hoppas du har tid att ses imorgon, blir besviken annars ;) Skulle ju kunna ta en lunch inne i stan?!


Nu ska det ätas oxfilé med bulgur och smarrig sås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0