Vilken dag

Inte blev det bra någonstans alls idag,jag var trött dottern var trött en sån där dag man bara skulle ha varit hemma hela dagen och inte öppnat dörren alls. In till stan kom vi men det tog två sek på ordning&reda innan dottern tröttna och börja gnälla. Och lika gnällig var jag...så ni kan ju räkna ut hur trevliga vi var mot varann hon och jag.
Inte fanns det någon kalender som jag ville ha där heller...fick köpa en ful på nästa ställe. Ja så ful var den väl inte men det var ju inte den jag ville ha. Och jag var ju tvungen att ha en NU.
Dottern sura men vi köpte en mumin bok, så ikväll vet ni hur det pratas när vi läser go´natt sagan. Och ja det är bara mamma som kan låta som mumintrollen ;)

Nähä nu ska det fixas inför kvällen.

image154

Kommentarer
Postat av: satu

Hur gick det med mumin-språket ?hhaha.. härligt!
Hoppas ni hade en bra kväll och har en bra kväll :)
Kram kram

2007-12-21 @ 13:00:15
Postat av: Jonna

Jodå det gick jättebra med mumin- sråket hon var så nöjd! Mest nöjd var nog jag själv,tycker det är skitskoj!!

Hoppas du kom hem utan fler olyckor påvägen

Kram

2007-12-22 @ 10:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0