Helgen slut


Jaha vad hände i helgen då? På lördag morgon så vakna man av att det stog en liten fröken vid sängen som tyckte jag skulle gå upp för vi skulle åka till Stockholm. Hon var minst sagt lite ivrig inför att åka på semseter! När jag fråga vilka skor hon skulle ha i bilen så drog hon på sig dom och skulle åka, så det var ju bara att åka innan en annan hade fått i sig frukost. Vad gör man inte för dom små *S*
Så upp till fjollträsk bar det av, där samlades vi hos sambons bror och sambo. Dom fick en bebis 24/12-06 så det var ett litet charmtroll vi träffa.
Min svärmor är i klass för sig, ett evigt tjatande om att vi ska skaffa oss ett barn till. Hon höll i honom och fråga blir du inte sugen på att skaffa en till?Varpå jag svara nej, jooo här håll honom.....öhhh.
Ungefär som att klart du blir, bara du håller i en bebis så vill man ha en till.....försöker göra så att vi ska skaffa en till.
Sen var det dags att säga hejdå till dottern, ja ibland önskar man att man hade en som gärna grätt en skvätt eller två när man säger hejdå. Men inte den här inte, hon krama och sa glatt hejdå till mamma å pappa så trygg i sig själv och med att vara hos farmor och farfar. Men hennes mor, ja hon böla iaf....hann inte mer än på färjan när tårarna kom. Japp bara erkänna, jag är en ganska blödig sak.


I går blev det Bio, vi kollade på Pirates of The Caribbean till det blev det världens största popcorn, går man på bio så måste man ha riktiga biopopcorn. Äter inte popcorn annars, men där gör jag det!
Annars blev helgen lugn, vi passade på att göra det som alla småbarnsförldrar gör när man är barnfri...sova!

Nu är dte jobb jobb och lite mer jobb som gäller. Vad som händer till helgen är inte bestämt ännu. Vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0