Kär återförening!!

Äääntligen äntligen så blev min telefon klart igår! Fick ett sms precis när jag och dottern hade satt oss i bilen med inriktning Mjölby. Men istället så styrde vi in mot Linköping. Väl på plats i servicebutiken så kommer Jonna på...f-n jag har ju glömt kvittot hemma *megasuck* Men skam den som tror att det inte går iaf, in le och se söt ut så gick det ju alldeles utmärkt att få sin telefon!! Ja mena lite plus poäng fick jag nog allt av grabben eftersom jag faktiskt kunde servicenumret, och då snackar vi inte om det lätta som består av ens mobilnr *S*
Fast ledsen på ögat är jag, dom har lyckats spara alla mina bilder och filmer.........men telefonboken...hallå vart tog den vägen??????Vad gör jag nu?Fatta vad många numer som man samlat på sig igenom åren som bara är borta helt plötsligt...*gråter en skvätt*

Så det blev in en sväng på Bokia i IKANO-huset och köpa ny läsning inför helgen. La in en stor beställning  på adlibris men dom kommer ju i nästa vecka.
Sen var vi även duktiga och tvättade bilen och rengjorde den invändigt.

Idag fick vi ut en ny hyrbil i väntan på vår nya bil. Sambon kom hem med en riktigt gubb-bil....ibland undrar jag vad det är för fel på ögonen på folk som kallar en Saab 9-3 sportcombi för gubb-bil...så har dom nog aldrig sett en Opel Vectra Combi Kupe.......fy f-n det fulaste jag sett.

Alla ni som bor inne i stan men som Äääälskar att vara på mantorp park, kan vi byta bostad? Så trött på det där eviga körandet dag ut och dag in på sommaren....wieee......wieeeeeeee....wie......

Och hallå tjejer, gud nåde om det inte blir tjejkväll nästa helg....med risk för att låta som en alkis men jag behöver alkohol i kroppen och det snart.

Nähä nu ska man väl börja packa den lilla frökens resväska inför hennes semster som börjar imorgon.

Sooo Looong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0