Lugna dagen

Idag är det inte många knyck som gäller, blir softare och softare. Skönt att inte alltid ha fullt upp. Men jag kan ju inte säga att det samma gäller hemma...oavsett om Jonna jobbar 06-18 eller är super trött eller super stressad så är det hon som ska hinna med att göra alla tråkiga sysslor för att somliga andra inte "orkar" pg trött eller ont i huvet eller bara kort å gott "inte orkar".
När ska jag få vara trött???
Fan vad jag vill ha semester nu, allra helts minst 5 veckor så man verkligen kan koppla av och ladda batterierna. Inte ynka två veckor som kommer att försvinna i ett nafs. Och inte säkert nu heller att det blir någon resa till Egypten för min del...jag tror jag bryter ihop snart. Hörs det att Jonna är trött?
Snart åker dottern på semester utan mamma och pappa, inte kommer man kunna njuta av det heller utan att få dåligt samvete. Fast klart jag jobbar ju nonstop när hon är borta.
Blir så tomt utan lilla tjatmoster hemma *S*

Idag sitter vi och lyssnar på lugna favoriter och försöker bara koppla av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0