Nedräkningen har börjat!!

Nu är man inne på slutspurten inför semestern! Det har varit tungt den sista tiden, Jonna har inte varit den mest positiva personen att ha och göra med. Kunnat bli upprörd över små saker, som att kaffet smakar skit eller att byxorna man beställde på jobbet va 10 storlekar förstora...m.m

Igår så var "tant" daniela och hennes sambo barnvakter åt vår dotter för första gången, (varpå det här med tant så sa daniela att hon fick väl färga håret grått då så hon passar in på beskrivningen *S*).Det hade gått jättebra. Jag hade inga betänkligheter om det, men första gången är alltid första gången. Men hon hade hållit låda med båda två så när hon åkt hem hade dom slocknat båda två! *S* Men ibland undrar jag om vi prata om samma barn,för daniel hade blivit så imponerad över hur väluppfostrad vår kära dotter är....ja du hon brukar vara väldigt väluppfostrad, men ibland så får man se mindre roliga sidor..som den där när det börjar tjatas. Vi var och hälsade på ett av kontoren i stan, perfekt jag köpte en Happy Meal för att kunna sysselsätta henne medans mamma skulle skvallra...tror ni att det gick hem el? För det första vart hon jätteblyg, ville inte alls sitta inne på det där läskiga kontoret med den där läskiga mannen *S* när vi väl öppna happy mealen...ja då fanns det ingen leksak i.........japp där satt ribban sen resten av tiden. Så fort vi klev utanför dörren så var hon mammas lilla ängel igen, jag tror minnsan hon är tjej och har börjat inse hur man får som man vill!

Nähä nu kallar jobbet på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0