Skulle beställa tapeter...........

......men väl där kunde jag inte besluta mig om vilka jag ville ha. Fanns för mycket snyggt. Vill ju att det ska bli rätt den här gången i sovrummet.
Så jag gick vidare in i olika affärer och vips så hade jag shoppat en del, bl a två nya kuddar. 70% på valfri kudde hade dom på Hemtex (alltid någon form av rea), skulle gått på 698:- men jag fick dom för 209:-...jag klagar inte!
Hittade även ett par supersköna byxor, till det blev det en cerise topp.
Och på Åhlens så hittade jag en storskjorta, som jag inte ens visste var på rea så det blev en postiv överaskning!
Samt så blev det en tunika att ha på sig i trädgården alt på beachen över badkläderna.
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0