Sliter verkligen ut oss på jobbet

Man kan ju iaf inte klaga på att man är överansträngd dessa dagar på jobbet. Men man ska inte klaga, skönt att kunna ta´t lugnt på bygget ibland och inte alltid bara stressa.

Tänkte lägga ut en liten fiskekrok nu, jo imorgon ska jag lämna in bilen på skadecenter så jag blir utan bil i två dagar. Transport å allt var fixat, men nä hon som jag skulle samåka med gick ju givetvis med på passbyten på jobbet...så en dag får jag samåka...men imorgon bitti så blir det lite krångligare att ta sig till och från jobbet...till har jag lyckats, men hem? Så nu söker jag med ljus och lykta efter en privat chaufför..finns det någon?!?!!!
*jag vet ibland är jag optimist*

Äntligen har jag fått min licens jag har väntat på, det innebär man äntligen kan börja variera arbetsplatsen från dag till dag..många fattar inte att jag vill ha det så, men jag trivs med det. Får lappsjuka av att sitta på samma ställe dag ut och dag in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0