Snacka om snabb firma!

Lämnade igår in bilen på Reijems där dom skulle fixa rutorna, efter att dom som sköter omgivningen på jobbet kört med grästrimmern över min bil. Skulle ta två dagar, men dom ringde redan lagom till jag sluta jobbet och sa att bilen var klar!!
Men jag undrar för han sa ju att rutorna skulle behöva torka över ett dygn...för när jag utan att tänka på det körde ner sidorutan...så ja gissa, gick den hela vägen upp? Nope, på tredje försökte så gjorde den det *oops*

Imorgon så blir det att hämta hem nya bilen, men info och Bild Kommer!

Nu har jag en date med min senaste bok :
                                                    bild: adlibris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0