Tekniska prylar och jag?

Vi går nog inte hand i hand tror jag...först hände det här med bilen. Ratten låser sig, 2 ggr, det blev ju en jäkla historia med att få en ny bil. Men det gick efter mycket om och men. Men det slutade inte riktigt så som jag ville. Jaja v 29 får vi iaf en ny bil.
Sen det här med Clion, den ska in på fönster byten nästa vecka.
Och min mobil som bara skulle vara inne en dag sa han, jo djävulbergen. Ingenting är så lätt som att det är ett lätt litet fel som vi fixar i ett nafs när Jonna lämnar in saker å ting *andas*
Nähä efter 4 dagar (ja för dom andra 3 så kom jag inte fram till dom, vägrar ju svara i sin telefon på kundtjänsten)fick jag ringa och fråga vad som var på g med den....jo ser ni, den ville tydligen Nokia ta in och titta på själva, ett fel som tydligen service stället inte själva kunde fixa. Suck, kan ju se mig om i stjärnorna efter den där mobilen på ett tag. Och lånetelefoner, tror ni att dom har såna? Nope så jag står ju här med min trasiga urkassa sony ericsson med inga funktioner alls.
Att dra iväg ett sms ska vi inte ens tala om hur lång tid det tar......................................

Så nej jag och all form at teknik går inte hand i hand direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0