Utsövd?

*Gäääsp* Ja jösses ibland så vill man bara sova, men ibland så vill inte resten av familjen det. Iaf inte när man ska vara hemma med den lille hela dan...man tycker att hon borde unna sig lite sovmorgon, min icke sa nicke 06.50 sitter vi i mammas säng och ska vara social....men men bara kliva upp dra fart på TV.n ch sen upp i varma goa sängen och blunda i 45 min innan man vet att det är dags att gå ner igen. Detta är rutiner gott folk. Ibalnd funderar jag sseriöst på om man skulle skaffa sig en TV till och ha i sovrummet, så man slipper kliva upp ur sängen och går ner varje gång ett program tar slut. Jo nog är hon duktig och vet vilka knappar man ska trycka på typ play och enter, men har man boxer så bblir det genast lite krångligare. Och till råga på allt så ska hon ju alltid kolla på dom dör inspelade programmen... och det det kommer ta tid innan hon lär sig hur man knappar fram. Så ja, honey ska vi skaffa oss en TV i sovrummet? Jag somnar ju allt som oftast framför TV:n iaf så tänk vad bekvämt att somna dirket i sängen istället för soffan! ;)

Tillråga på allt så var det en av mina kära kollegor som ringde in och sjukanmälde sig kl 16.30 igår....klart att Jonna får frågan om hon kan tänka sig jobba idag istället för fredag...tack gode gud för att dagmamman inte svarade i telefonen!!!!!För ärligt talat jag hade nog varit som en Zombie på jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0