Då var veckan igång!

Redan tisdag kväll, vart tog måndagen vägen? Den bara försvann, ja klart var ju på jobbet hela dan och sen fortsatte det på jobbet med möte. Lite segt den här veckan, men jag tror det mest sitter i huvet eftersom jag vet att varje dag så börjar jag jobba 06 el 07....Jonna är en morgon trött sak ;)

Idag så slutade jag iaf kl 14. Hann åka till Mjölby GK och köpa en present, åka och handla fika som vi ska ha med oss imorgon. Hunnit vara ute i spåret i en halvtimme...å nu tänkte jag glo på tv!
Imorgon så är alla barnens föräldrar medbjuda att fira midsommar, så därav ska man ha egen fika med sig. Dotteen tycker det ska bli så himla roligt *S* Bara man slipper hoppa runt å sjunga den där klassiska sången "små gro....."

Fick en shysst bild på MMS av polaren i GBG, ja efter att sett den bilden på ett av GBG:s landmärken....så nä jag kan inte påstå att hemlängtan blev mindre. Iaf inte nu när det är sommar, man märker att havet lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0