Jättekul

Ja jätte kul att sitta på jobbet idag igen, inget om att man är schemalagd och ska jobba....men när man för ANDRA gången kommer till jobbet och det redan sitter någon där är inte så j'''a kul. Och sen får man höra att den där som lägger schemat har "glömt" att tala om att man är "ledig" idag...fast det i mitt schema står att jag ska jobba, en ändring gjordes och därför sitter jag där jag sitter idag.Men det är inte jag som sitter och gör scheman och "glömmer" att skriva upp det där det ska stå så att det blir rätt. Av alla j'''a dagar då jag verkligen hade behövt vara ledig, kunde SCHEMAPLANERINGEN TALAT OM FÖR MIG att jag var ledig idag???????*arg och sur*.
Det är ju inte bara mitt jobb som blir lidande, utan det drabbar ju oftast tyvärr sambons arbete ochså. Då hade det ju inte behövt bli så pyssligt sen i em. *aaaaaaaaaaaa*

Jaha nä men annars är det kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0