Slö dag

Ja idag går man inte på högvarv direkt, ibland har man slöa dagar oavsett om man jobbar eller ej.

Sitter å funderar på vad man ska göra i helgen, det beror helt på vädret. Det finns någn som tycker jag ska sätta mig i en bil åka ner 45 mil i landet titta på när den personen provrider en häst...ja å sen åka hem 45 mil igen! Låter det kul? *S* Ja vi får se.
Annars sitter jag och surfar runt på lite shoppingsajter...inget ovanligt direkt, men det börjar faktiskt bli dags att fylla upp sommar garderoben. Inte för att jag ska ha särskilt myket semster i sommar, blir två veckor och sen ytterligare en vecka i slutet på augusti då det bär av till Egypten! Jonna vill ha:
                                                 
                              Twist Front Flat Peep Toe PumpSmocked Cheesecloth Dress in the style of Paris HiltonNicole Jersey Playsuit in the style of Nicole Richie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0