Trevliga midsommar!

Haha...ja vad ovanligt att vädret var som det var i år igen vid midsommar!*S* Å inte var det något bättre på andra sidan vid hemtrakterna, jaja som det ska vara!
Små grodorna fick man ju dansat redan i onsdags så det slapp man planera in igår....dottern var väl sådär nöjd med det beslutet, men eftersom vädret var som det var så acceptera hon det. Var skönt att ha en hel dag tillsammans med familjen laga mat ihop å baka jorgubbstårta. Men man saknar att ha släkten på nära håll vid dessa tillfällen, jag vet inte vad det är med mig men jag börjar nog bli lite sentimental *S* Sitter iaf och väntar på att schemat ska komma för nästa kvartal, så man kan planera in en resa till Oslo å hälsa på sin "syster".Kusin är hon men mer varit som lillasyster hela livet, hon och hennes storasyster samt min tredje kusin. Nu är vi splittrade åt alla håll å kanter, en som bor kvar i GBG....lyllos henne ;)
En vecka av semstern tänkte vi spendera där nere på Västkusten, får verkligen hoppas på fint väder för jag och dottern har defenetivt tänkt bada många ggr i havet, sambon han är inte lika förtjust i att bada om han inte har torrdräkt å flaskor på ryggen...jäkla dåre!

                                                    

Måste säga att nog har börjar läga till en vana som inte är så jobbig längre, å det är att ta sig ut med löparskorna på. Varannan dag är jag i spåret. Hinner ju aldrig med att åka in till Linköping å gå på nautilus, tur att det kortet snart är slut för fortsätta med det hade jag inte tänkt mig.

Nähä snart så kommer min avlösning, japp sitter å jobbar natten. Är förvåndad över hur bra det har gått, är ju vaken och inte har ögonen klippt igen en enda gång!

Nähä nu ska jag avrunda, men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att sova som en gris i regnet. Själv går jag på nu.....
Sov gott:)
Envanliganna

2007-06-23 @ 05:51:44
URL: http://envanliganna.blogg.se
Postat av: Anette

Kul att hitta din blogg! Är också 27 o bor i Linköping och började blogga nästan samtidigt som du! :)
Ha en skön sommar!

2007-06-24 @ 19:29:27
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0