Detta eviga jobbandet.....

Att man inte kan säga nej när man får frågan om man vill jobba lite extra å hoppa runt som en stolle mellan jobben...jaja jag trivs just nu med att ha det så, den ena dagen är inte den andra sig lik.
Så du som planerar mitt liv ta till vara a på det nu medans du kan ;)

Sorry babe, vi får mysa en stund i soffan med buggen innan det är dags för henne å krypa till kojs.

Sitter å bläddrar bland sidorna på internet å jag längtar tills det är dags å åka till Egypten....ser hemskt ut va.




Nästa grej jag kan tänka mig är att åka på en shoppingtur upp till Storstaden Fjollträsk...när ska man få tid med det?Vet ju inte ens hur man jobbar nästa dag...knappt ens samma dag.....jaja drömma kan man ju alltid! 

Kommentarer
Postat av: The Man 4 U

Ser ju hur härligt ut som helst!!! :)
Längtar till det vicks blå färgade havet och alla skojiga fiskar!

2007-03-23 @ 13:54:13
URL: http://www.playboy.com
Postat av: Jonna

Jag vet,ska bli så himla skönt å få riktig sol ¨värmen!!

2007-03-23 @ 14:08:21
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0