Full rulle igen

Då var man igång med arbetsveckan igen, den kommer att bli lång. Endast ledig lördag och då är dagen fylld med andra rogivande (not) aktiviteter.
Måste gnälla lite på min omgivning, jag tror att dom flesta har missupfattat det här med våren och att man ska vara glad och upprymd.Känns som alla har ätit beska karameller, verkligen alla. Och kanske inte J då, men det blir han som får ta hand om en sur å gnällig Jonna som kommer hem på eftermiddagen eftersom man sakta men säkert har blivit lika sur som omgivningen. Det är lätt så säga att man bara inet ska ta åt sig, men ni vet ju att man blir som man umgås....

Var ner en sväng på stan igår och skulle droppa av ett paket på Ågatan, vet ni hur lång kö det var på Bosses?!? Våren är här!! Måste ta med mig dottern  ner på stan å handla på Bosse´s någon dag, det gillar hon! Fast just nu så kan man ju inte planera sitt liv längre än tills på lördag eftersomman inte har något nytt schema efter den dagen...sur.
Detta underbara schema, jag tror jag blir tokig. Jag tror inte att dom som inte har barn fattar hur mycket tjat man får utstå från barnomsorgen angående ens schema samt semesterplaneringen....man droppar av dottern hos dagmamman sen så springer man ut innan man hinner få frågan  om man har schemat klart samt om man vet när man ska ha semester...man blir inte poppis när man svarar nej.

Återigen ska jag ner på stan å försöka leverar detta eländiga paket jag har fått i uppdrag å slutföra....snart så slänger jag det i Stångån.
Märks det att Jonna är gnällig idag? Helt rätt, men jag ska till Nautilus å köra slut på mig själv efter jobbet så jag kan vara som folk när jag kommer hem! Och förhoppningsvis vara det imorgon på jobbet med, fast klart jag är alltid som folk eftersom jag jobbar med service yrke...kanske det som är problemet att man måste vara ybbertrevlig på jobbet så när man kommer hem är man så less på å vara trevlig, stackars familjen vad dom får stå ut med. 

Nu ska vi fika här på jobbet,man kan behöva något gott ibland!


Längtar hem :                 

Kommentarer
Postat av: Daniela

tjena!

Försök att inte bli så påverkad. Tänk glada tankar!! Imorgon ska vi snaska snask va??!! och dricka kaffe..

Hur gör du om du ska lägga ut bilder i miniatyrformat?? När jag försöker så blir bilderna helt ihoptryckta och man ser inte vad bilden visar..?? HJALP!!

2007-03-27 @ 10:04:10
URL: http://ladyinblue.blogg.se
Postat av: Jonna

Du kan välja storlek på bilderna när du laddar upp dom, miniatyr eller full storlek. Då blir det bra!För sne klickar man på dom så man kan se dom i full storlek (dom små alltså)

Som sagt lätt å säga att man inte ska ta åt sig....

2007-03-27 @ 10:35:43
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0