Joakim "Jocke" Blomqvist!Ääälskar internet...man hittar allt!



Titta vilken trevlig kille jag hitta på nätet!
 Jocke var en gång i tiden en mycket lovande fotbollstalang, han var bl a nere i Göteborg och tränade med IFK Göteborg som ungdomstalang på sommaren. Men efter lite olyckliga historier så har han nu som jag ser satsat på karriär som spelande tränare i Tavelsjö AIK. Samt som ungdomsansvarig i Umeå FC. En del känner igen honom som lillebror till Jesper Blomqvist som vi alla känner från IFK Göteborg och den något sorgliga skadekärriären. Guldpojken med dom eviga skadorna. Numera är Jesper tränare för Enköpings FK.
Detta verkar vara båda brödernas kall i livet Fotboll fast som tränare, jag hoppas innerligt att dom får framgångsrika karriärer som tränare!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Han var ju inte så lik brorsan tycker jag. Jag har nämligen varit tillsammans med en kopia av jesper...

2007-03-28 @ 09:24:14
URL: http://ladyinblue.blogg.se
Postat av: sanna

Vad coolt att du hittade honom!!Det var langesedan sa att saga...haha

2007-04-08 @ 16:26:20
Postat av: sanna

Vad coolt att du hittade honom!!Det var langesedan sa att saga...haha

2007-04-08 @ 16:26:32
Postat av: sanna

Vad coolt att du hittade honom!!Det var langesedan sa att saga...haha

2007-04-08 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0