Lördag morgon......

....vad gör jag uppe nu? Jag är helt övertygad om att detta är guds sätt å straffa mig som alltid varit morgontrött med en morgonpigg dotter! *förlåt gud*;)

Vad ska man göra idag?Tja det är ju trots allt lördag, kanske ska orka åka ner på stan å gå å träna lite. Kombinera det med lite ärenden, behöver fortfarande lämna in ett kuvert. Byta dotterns byxor som vi köpte, fatades en knapp på insidan till resåren....känns inte som att jag sätter mig å syr det (kommer aldrig bli gjort)
Sen tänkte jag även kolla om jag kan hitta ett par fina ljusstakar till matbordet, har hittat ett par på rum o interiör...men vi får se.

Sen kan man ju alltid roa sig resten av dagen med att städa, vill man ha rent i huset rsten av veckan så får man städa på helgen *S*

Men jag har iaf en grej som piffar upp,tjejer kommer ni ihåg som ni skratta åt mig på jobbet när jag var å köpte den på lunchen....men den är klockren till å sopa undan alla leksaker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0