Söndag i Mantorp

Söndag och det kryper i kroppen på mig då det är så fint väder. Eftersom ingen har tid med mig idag typ å gå runt stångån och fika så får jag väl sätta igång med å fixa i ordning i garderoben och göra fint i gästrummet igen.
För just nu så används det där rummet som ett allmänt utrymme för all möjligt skräp å alla kläder ligger där inne.
Tanken med rummet som jag vill ha det är att det ska vara gästrum kombinerat dressingroom. Eftersom jag börjar så tidigt om morgnarna så är det inte så uppskattat om man står å river i garderoben kl 04.40 på morgonen....!
Så jag kan väl lika bra sätta igång å tänka till hur det ska bli....se kaoset nu.Sen när det blir klart (om hundra år) Så ska ni få se på efter...men minns detta kaos.

  

Fundera ett tag på om jag skulle bege mig ut å springa i spåret, men halsen känns inget bra då jag har rivstartat med träningen. Så det blir minst 48 timmars vil för min del. Jag var ju duktig och tränade klockan 10.30 igår en lördag morgon!

Nähä om man ska ta tag i det här nu, så soo looong!

Glömde jhu, bakgrundsmusiken för tillfället i huset är Snow Patrol med skivan Eyes Open, grymt bra och härlig musik. (dom som har låten chasing cars, låten som avslutade säsongen i Grey´s Anatomy)

Uppdatering....nu lyssnas det på Full rulle med mora träsk! Nu är det dags för våffel gräddning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0