Underbara soliga våren är här!

Sitter man en stund med kaffekoppen i näven (börjar nog inse att man dricker på tok för mycket kaffe, ca 3:e kannan jag delar med någon idag....)
Arbetsdagen var en kort sådan jobbade från 06-13.30, rena lyxen och nästa ha hela em på sig och hitta på vad som!
Så hem och hämta dottern, där dagmamman berätta att hon har fått sätta sig på stolen i köket för hon varit olydig...vart ska detta barka hän?  Strax efter vi kom hem så kom Daniela på besök en stund med nybakad blåbärspaj och vaniljsås....sååå gott! Dottern tyckte mest om vaniljsåsen, ska hon alltid göra sleva i sig massa sås *S*
Så skönt när man kan ses bara sådär utan flera dagars förvarning å planering m.m så okomplicerat. Fast schemat man har gör ju att det krävs planering till dess förbannelse för att få tid för en del grejer...men jag har börjat ta en dag i taget!

Nähä nu ska jag roa mig med att betala räkningar...*urk*

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ja, det var nice! Måste göras om..

2007-03-28 @ 22:09:00
URL: http://ladyinblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0