Vad ska vi hitta på idag tro?

Idag så är det en lyxig arbetsdag igen, idag så jobbas det det mellan 07-16.30! Tänk då att "normal" arbetsdag i detta yrke är 12 timmar.....

Sambon har börjat bli lite gnällig...han börjar bli sjuk säger han *jösses amaliasäger jag bara*Hoppas det går fort över för när han är sjuk så är han som ett barn....tur att hans päron kommer ner i helgen så kan han gnälla där för hos mig plockas det inte många poäng. ;)

Ska försöka mig till att åka och träna efter jobbet, kan egentligen inte säga något för passet börjar 17.30....som klippt å skuret för att jag ska gå på det passet. Jaja jag får bestäma mig i em,för nu börjar jag bli så trött igen vilket gör att man bara vill hem krypa ner i soffan å glo på tv och lägga sig sjukt tidigt! Ska ju jobba 12 timmar fre och sön sen forsätter arbetsveckan fram till torsdag. Jag kommer att sova i ett dygn när vi åker upp till Sandviken.

Nähä om man skulle jobba lite.... ;)

Nej dom har ju tid på BP 18.30.....megasuck,blir ju igen träning idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0