Dags att hosta upp ett par skor

Fick ett sms från min kära sambo där han undra om jag visste vart vårt USB-minne finns. Eftersom jag är så duktig på att hitta saker å ting (han är värdelös,men det är väl den manliga genen som gör det).
Hmm sa jag,men om du hittar den så får du ett par skor...ahha..tog mig två sekunder att hitta den *S*

Så dom här vill jag ha storlek 36 från Vagabond! (dålig bild)El så skulle någon av stövlarna funka,fast jag gilla nog dom från Vagabond mest.
Men om man ska ha stövlarna vilken är snuggast?Bruna el svarta?

                                Bilder från have2have

Kommentarer
Postat av: Emma

Dom svarta stövlarna.

2007-11-04 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0