Hemma igen

Känns som att man har varit borta i evigheter fast det vara är sen i torsdags.
Man blir helt tagen när såna här saker händer. Nu är det bara att hoppas på det bästa.

Har varit med familjen där nere i Göteborg...men tillslut så orka jag inte vara kvar utan var tvungen att åka hem. Varit barnvakt åt lille Kingston en underbar liten kille,Emma du vet inte hur det är att ha barn ;)

Träffa även polaren och det var trevligt som vanligt,alltid så lätt att vara med. Talar alltid sådär otäckt ärligt till en,men han är den ende som får göra det utan att riskera stryk *S* Lite blank på ögat blev man allt när vi sa hej då,han ska ju till Australien i ett år. Bara sådär så drar han iväg,så jäkla coolt!

Vi gick en sväng på stan men shopping suget satt inte där det skulle,men vi gick förbi Monki och den affären har jag ju velat in i evigheter...hitta en liten grej. Mille tyckte jag skulle växa upp och ge den till min dotter istället,killar fattar ingenting *S* 

                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0