Inte klokt

Åkte iväg till EM för att "köpa" TV-Bänken som jag vill ha och bloggat om tidigare,hade mina aningar om att den inte fanns hemma. Men att den kan leverars först VECKA 12.......det är ju inte klokt?!?!?!?!?
Så jag åkte vidare,men det slutade med att jag åkte tillbaka och la in en beställning. Vill man ha något så vill man ha så är det bara och jag hitta ingen annan jag gilla. Den där var perfekt!

Hittade dessa mysiga ljuslyktor,älskar att få tända levande ljus under det mörka halvåret vi befinner oss i. Blir så mysigt med levande ljus i hemmet!

                    image123

Kommentarer
Postat av: satu

Fina lyktor :D trist att höra om tv bänken .. men den kommr iallafall i början av året :) Den blir kalas fin :)

Skal köra försiktigt, tack :)

Ha en underbar dag!
Kram

2007-11-25 @ 10:44:19
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0