Jobbar

Det är det jag gör just nu därav ingen uppdatering på sidan och inte för att jag inte shoppat något nytt. För det har jag!!!Men jag har bara inte haft tid att uppdatera sidan. Jobbat och varit i Stockholm.

Lördagen var ju kul, fick åka tåg med dottern upp till Sthlm för att hämta bilen som stog parkerad uppe på Arlanda....sen blev det en sväng på lite shopping..och hör å häpna,jag köpte ingenting. På kvällen så var det middag med sambons del av familjen ute på Adelsö. Mysigt ställe men inte lika mysigt att köra bil där ute på kvällen då man har ganska bråttom mellan färja ett och två...och dimma var det till förbannelse och snor halt på backen,så det var spännande.
Shooping blev det med dottern på söndagen innan bion,hon fick ett par nya skidbyxor och badskum med Kitty (såklart) Själv slog jag till på ny halsduk,lack leggins och ett par nya varma och mysiga stövlar/boots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0