Måndag och hemma

Usch snart är det dags att börja jobba igen,vill inte. Mysigare att träffa alla undebara vänner och fika istället!

Har kommit underfund med en sak, och det är nog att "hemma" är nog inte Göteborg längre utan det är här där man har sin familj och sina vänner. Fast klart Göteborg kommer alltid att vara hem,för jag har ju både och på båda ställena....men jag saknar att gå i GBG det var så himla mysigt och man kan alla smågator och hittar utan problem....förutom när jag skulle köra ut ur stan...*S* Även om jag vet att man ska följa skyltarna mot Malmö så följde jag dom mot Stockholm för det var ju mer logiskt,så min ETA vart fördröjd med 15 min

Nu är det dags för frukost

Ps: Emma....inte svarta stövlar igen,alltid svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0