Stroke

Usch det är ganska så jobbigt just nu,fick ett telefonsamtal igår på jobbet om att min mormor har fått en stroke och ligger på sjukhuset. Hon har tappat talförmågan och är förlamad på hela höger sida
Det var bara att åka ner till Göteborg. 
Så nu är jag här,jag har länge gått och pratat om att alla tecken leder till Göteborg..ja nu förstår jag varför.

Familjen fick jag lämna hemma även om man känner att man skulle behövt dom i sin närhet. Men dottern är och hälsar på sin farmor och farfar istället. Jag har ju min lille goa Kingston här! Nu blev man så där bebis sugen igen!
 
                                                 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej Stackarn! Hoppas ni alla mår bättre snart! Kram

2007-11-02 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0