Underbara helgen

Ja lite ironisk är jag allt nu,för jag menar det är ju en underbar helg och den får jag tillbringa på jobbet!
Men jag måste faktiskr erkänna att det är ganska mysigt här på helgerna,man blir liksom lite folkskygg efter en helg här *S*. Trevligt har vi det ochså,killarna är bra och det inte stressigt men man har ändå att göra och helg innebär att då äter man inte matlåda utan man köper någonting som är 100% garanterat onyttigt!

Filmen vi var och såg,ja den var ju sådär. Visst den var inte dålig men den var inte heller bra...jag säger som Satu hade jag hyrt den så hade jag nog somnat i soffan hemma. För lite naket med Persbrant,el ja inget alls ju. Och hur kan man ha hans namn som dragplåster? Han var ju knappt med,en biroll. Iza hon var ju med hela tiden och hon är ju så jäkla bra!
Längtar til nästa film vi ska se Elisabeth- The Golden Age, med Clive Owen...där snackar vi om en riktig man!!!!
Så tjejer ladda upp nu,vi ska snart på Bio igen!

                             image113

Kommentarer
Postat av: satu

Röstar på Clive oWen :P
Bli nu inte för folkskyg gumman :)

Kram

2007-11-11 @ 10:15:52
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0