VAB igen

Jaha då var det till att vara hemma igen med dotter,sjuk igen med högfeber. Stackarn
Dåligt samvete får man för jobbet ochså fast man inte ska ha det,men men det är ju så på vår arbetsplats måste det alltid vara folk på plats...inte kontorsjobb direkt. .
Nog om det.

Ska iväg och hämta bilen snart...jösses vad det läggs pengar på den där bilen nu. Var inne på stora servicen med kamremsbyte m.m.....gissa va det gick på? En mysig liten summa på 10 papp,precis vad man skiter ut som ingenting. Och idag blir hålet ännu större i plånboken,bilen är inne för installation av farthållare och det är inte gratis kan jag nämna. 
Så nog tänker jag allt unna mig att svänga förbi H&M och köpa mig lite nya undies och kanske någon ny film till dottern när jag får avlösning i hemmet. Kan ju inte lägga alla pengarna på bilen heller.

Nu är det dags för lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0