Action movie!

Jag gillar detta med att jobba 07-16,man kan ha ett "Normalt liv"under dom veckorna! Ikväll ska det bli att träffa Jennie och Satu för en fika med lite nyttigt skvaller,behövs alltid!

Igår kväll så blev kvällen så intressant som att glo på film,hyrde Die Hard 4.0...en riktig action rulle...Jonna loves!
Ganska så barnsligt förstjust i action rullar,jag vet inte varför *S*
Men sambon han gick efter hlava filmen,och tur var det för han hade gått i taket över scenen i slutet där dom skicka in en F35:a att bekämpa "skurken" Hahaha låg flygning under motorvägen och Bruce Willis klättrandes på självaste flygplanet då det krascha...ja jag erkänner det börja spåra ur där ;) Men det var en härlig film!

         image95

Kommentarer
Postat av: satu

haha.. den var ju bra.. visst spåra den ut men det r ju die hard :D

gillar speciellt biten med tjejen som åker å huven genom flera väggar utan att dö.. det är hollywood det ;)

2007-10-30 @ 12:08:32
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Jonna

Ja man hade ju liksom väntat sig att hon skulle dö där i den scenen,men icke sa nicke *S*
Love hollywood!

2007-10-30 @ 12:14:31
URL: http://navygirl.blogg.se
Postat av: Daniela

Jag håller helt med dig! Såg filmen i söndags.. Superbra actionfilm men lite overkligt stundtals....som flygplanet och tjejen som hängde sig fast på motorhuven...ja ja bra var den i alla fall....och lite tänkvärd..

2007-10-30 @ 23:13:23
URL: http://ladyinblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0