Ännu en härlig morgon!

Alltså ärligt talat hur orkar ni jobba mån-fre ni "normala" människor? Seriöst alltså,jag vakna när klockan ringde 05.40....åhhh ännu en dag,sen insåg jag att det kommer bli ytterligare 2 såna här mornar till...HJÄLP!
Jaja jag får trösta mig med att jag är ju faktiskt ledig lör-tis jobbar en dag och ledig en igen! Jag kan leva med det! Men det är ju bara det att det känns ju som en evighet tills dess...jag vet jag är en otroligt trött person,sover bort säkert mer än halva livet.

Igår var det mysigt,var nere på stan och fika med Satu och Jennie på Santinis,ja Satu servicen är ju under all kritik på det där stället,iaf när man är hungrig ;) och när det är dags att betala.

Var faktiskt vaken och och kollade på Desperate Housewives när jag kom hem,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0