Blev ju en del shopping i helgen


Har ju inte varit ledig förs nu och haft tid att sitta här, men jag kan säga att det var tur för ekonomin att kusinen inte hade tid att vara här längre *S* Blev bara två snabba turer ner i butikerna... men jag hann med lite iaf!

Två par nya rosa/cerisa bälten från H&M som var på rea plus lite mer rabatt,aldrig fel ett smalt och ett lite bredare.
Ny svart kjol ochså från H&M,fickor och bälte på det och den var klockren...eftersom man är så kort som man är så blir alla kjolar för långa men den här var perfekt...och priset på den var inget att gråta över 149:-!(dålig bild men men )
Blev även en ny jacka från H&M...så himla varm å go jacka, kommer nog att leva i den i vinter...har ju spanat in en kort dunjacka på Stadium...hmmm,darling *blink blink*
Och ett par boots blev det med! Sen var det slut på fynden för denna gången. Jo just det när jag lämna tillbaka den andra jackan så hitta jag en super nice t-shirt tunika på Vila,så ja blev inte bara H&M *S*

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0