Då har man varit hos Frissan.....................

Och jag kan ju börja med att säga att dom kan ju faktiskt rinag och erbjuda en annan tid när den man har bokat in sig hos är sjuk...dåligt!
Sitter man och åker 3 mil enkel resa och väntat länge på att få komma till just henne, ja då uppskattar man det där smatalet innan...nu var jag ju i behov av att gå...tyckte jag innan iaf,nu kanske jag känner att jag kunde ha väntat.
Nöjd med färgen är jag dock,men nu ser jag att tidigare så hade jag sne lugg och den skulle klippas rakt av nu....den är fortfarande sne men på helt fel sätt,alltså det ser ut som man gått igång med saxen själv och det tänker jag göra nu...för jag åker inte dom där milen igen för att trimma luggen utan det ska dom på kompensera nästa gång (jag har bildbevis och ska ringa)(men jag tänker inte visa rakt framifrån för jag får inte till det med kameran)
Men annars,ser någon skillnad på frisyr och frisyr? (mobilbilder,sorry)
Så här går det när hon som vet hur jag ska ha det är sjuk....ja ja det växer ju fort och har man kort hår så går man ju ofta.

                   Before  After

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0