Giftermål

Trodde ärligt talat att jag skulle gifta mig med min sambo någongång i framtiden...men jag har hittat någon annan,men jag säger inte att "den" är bättre för jag tycker att "den" sliter ut mig till förbanelse...ja jag pratar om jobbet så klart Jonna + Securitas = SANT! Efter att kört i ett par dagar och byte pass för att kurera sig, nä jag kunde ju inte säga nej till att jobba lite till och givetvis natt som man vanligtvis inte kör så ofta *S* Jaja jag tänker kolla om det finns sån där kurs el om man kan stå framför spegeln och öva sig på att säga NEJ! Va tror ni kommer det funka?

Att man alltid ska få så jäkla dåligt samvete när man säger nej till jobbet trots att jag inte ska ha det.....kan dom där jäkla behovarna göra det som ska så slipper ju vi som jobbar heltid altid ta massa extra pass? Såklart inte....fast klart jobba extra+pengar= SHOPPING! Så där av bl a därför det blir tungt att säga nej,Jonna räknar allt i "kläder" *S* Ja jag vet jag är shopaholic,men en stolt sådan!!!

Nähä eftersom jag jobbade igår så är det Desperate Houswives som gäller eftersom det finns inspelat,sen om jag orkar vara vaken så länge (tveksam) så är det Grey´s Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0