Jisse dille på krukor

Jaha idag är det som man klivit rätt in i en vägg av trötthet,fråga mig inte varför har ju varit hemma så många dagar och vilat upp mig. Höjdpunkten kom igår när man fick "bli barn på nytt" på busfabriken....efter 30 min så var man bara en trött gammal kärring igen *S* och jag var inte den enda där inne kan jag lova,kom på en annan mamma där inne på dom gigantiska studsmattorna (max ett BARN per studsmatta) Ja dom säger ju att man ska bli barn på nytt *S* Så studsa på våra mattor en stund innan det var dags för nya äventyr(barnen tröttnar fort på en grej där inne). Jag hade en fin bild i huvet av att viskulle sitta där och fika och ha det mysigt....hon hade inte ens tid att äta glass!?!?! Är det SÅ kul där inne...japp hon slängde i sig sin glass och dricka sen fck jag sitta där själv och dricka kaffe och äta frukost (ja så bråttom hade hon så att jag fick inte ens äta frukost hemma).
Huvudsaken är ju att hon hade kul och det hade hon!

Efter det så blev det till att åka ner på stan och träffa klasskompisen från GBG son flyttat upp (facebook är bra till mycket) Blev en sen lunch och en shoppingrunda på stan,fast nästa gång så får det bli utan en trött 4-åring i hasorn och en trött Jonna. Mne trevligt hade vi och så himla kul att hon ochså bor här nu!
Hittade en kruka på Village som jag genast köpte en blomma till och lite sten.
Ikväll bär det va till jobbet igen,och jag har nog aldrig varit så glad över att få komma till jobbet och vila upp mig!!
Hårt liv att vara småbarnsmor som ska hålla reda på hemmet ochså och orka med shopping ;)

                                                        

Kommentarer
Postat av: Polypen

Väldigt fina blommor och kreationer !!!

2007-10-08 @ 09:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0